mandag den 29. april 2013

Endelig færdig

Så blev trøjen til Karoline færdig. Det er ikke fordi den har været træls at strikke men jeg er ikke så god til alt for lange projekter og undervejs kunne jeg bare se at den blev kæmpe stor. Men den er faktisk ikke alt for stor, den er bare meget bred som man kan se på billede 3. 
Jeg vaskede den ved 30 grader og puttede den i tørretumbler det blev den rigtig lækker af.




Fakta:
Opskrift/mønster: Fra Ingerlise sy og strik nr. 6 juni 2001
Garn: 50% bomuld og 50 % akryl
Strikket i str. 10 år

Så nu skal jeg i gang med at finde ud af hvad jeg så skal strikke, hækle eller måske sy...... Vi får at se!

Rigtig god dag til jer og tusind tak for jeres kommentarer!

vh Karina

2 kommentarer:

  1. Den bluse er da blevet fin til Karoline, og hellere lidt for stor end for lille :-)

    SvarSlet
  2. Super flot bluse. God model, hun er da stolt af sin fine bluse.

    SvarSlet

Tak fordi du lægger en kommentar!