søndag den 22. maj 2016

kjole blev til trøje

 Det skulle egentlig være blevet til en kjole og det blev det også næsten men da jeg var nået så langt som på billedet blev jeg enig med mig selv om at jeg aldrig ville komme til at gå med den. Så jeg travlede det hele op igen og strikkede en Fox sweaters fra Drops i stedet for.




Den blev rigtig fin. Men men men trods strikkeprøve så var den for lille da den var færdig. Heldigvis kunne min mor passe den og hun blev rigtig glad for den så det var jo dejligt.




Håber i har haft en god weekend.

vh Karina

3 kommentarer:

  1. hej Karina,
    sweateren er rigtig flot. Godt at din mor kan passe den, så den ikke skal trævles op.

    strikkeglade hilsner
    Angelika

    SvarSlet
  2. Det er det man kalder oekonomisk garn hihi: strikkes to gange. Dejligt at din mor kunne passe den. Rigtig flot.

    SvarSlet
  3. Du får da noget ud af dit garn. Godt din mor blev glad for trøjen, den er da også blevet flot

    SvarSlet

Tak fordi du lægger en kommentar!