onsdag den 18. december 2013

Strikket hat og halsedisse



Min datter på 20 år (Nanna) er stadig ikke for stor til adventsgaver. Så jeg har strikket en hat og en halsedisse til hende.

Det er strikket i 50% akryl, 47%uld og 3 % polyester fra Mayflower. Købt ho Martha i Kolding. Farven er lidt svær at se sort, grå og sølv.  Mønstret til hatten har jeg fundet i bladet "kreativ strik" nr. 4. Hatten er strikket med en lille bremme forneden som ender med en knap. 
Haledissen er lige som hatten strikket i rib, 2 r og 1 vr.  Jeg mener at halsedissen er strikket over 107 masker og så strikkede jeg ind til jeg synes at den var lang nok. Beklager at jeg ikke kan skrive det mere præcist men jeg har jo pakket det ind og glemt at tælle inden.




Jeg håber hun bliver glad for det.

Ha en god dag!

vh Karina

1 kommentar:

  1. Sikken fin adventsgave - og den slags bliver man vist aldrig for gammel til ;)

    SvarSlet

Tak fordi du lægger en kommentar!