lørdag den 23. februar 2013

Mit første indslag her på bloggen




Her er mit første indslag på min nye strikkeblog.
Jeg har strikket tidligere men strikkeriet har ligget stille i flere år da jeg ikke rigtig synes at jeg har haft tid men nu er lysten tilbage. Her er så mit første projekt.
En Cecilia vest (sjovt ikke når min mellemste datter hedder Cecilia) Den er designet af Else Schjellerup. Garn og mønster har jeg købt hos Martha i Kolding. 
Vesten var rigtig sjov at strikke for jeg kan godt lide at strikke snoninger.





Jeg er selv meget tilfreds med resultatet.
God weekend!

vh Karina

5 kommentarer:

  1. Så fin den er! Nysgjerrig på hvilket garn du har brukt. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min og velkommen til strikkebloggernes verden!

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin! Og lækker farve. :)
    Jeg glæder mig til at følge din strikke/hækleblog fremover.

    Ivalu

    SvarSlet
  3. Tak for jeres skønne kommentarer! Vesten er strikket i Duo garn som er 100% lammeuld. Du kan finde det her
    http://www.sommerfuglen.dk/shop/duo-10334p.html

    vh karina

    SvarSlet
  4. Den er rigtig flot og super farve

    SvarSlet

Tak fordi du lægger en kommentar!